Přehled volných míst ve společnosti:

 
Účetní : Druh úvazku HPP (stav : neobsazeno)
Požadavky :
SEŠ s 5 letou praxí, velmi dobrá znalost práce na PC; spolehlivost, iniciativa, samostatnost, pečlivost
 
Asistent/-ka jednatele společnosti: Druh úvazku HPP (stav : neobsazeno)
místo pracoviště Litvínov; pracovní doba: 40 hodin týdně; pracovněprávní vztah: plný úvazek
Požadavky :
min. SŠ s maturitou, samostatnost, příjemné vystupování, komunikativnost, zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, pečlivost, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), ŘP sk. B.
 


Účetní - Nástup IHNED
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení,stabilní zaměstnání,firemní benefity – stravenky.

Náplň práce:

  • Vedení podvojného účetnictví včetně účetní závěrky a daňové problematiky.
  • Nástup IHNED.
Požadavky :
SEŠ s 5 letou praxí, velmi dobrá znalost práce na PC, podvojného účetnictví včetně účetní závěrky a daňové problematiky, samostatnost, zodpovědnost. Výhodou zkušenost práce v účet. SW Money S4, MS Office/Word, Excel.
Pracovní doba : 8 hod. ranní provoz
Kontakt :
p. Marcela Pašková,  tel: 736 629 505, e-mail: paskova@tslitvinov.cz
 
Asistent/-ka jednatele společnosti - Nástup IHNED
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení,stabilní zaměstnání,firemní benefity – stravenky.

Náplň práce:

  • Vyřizování administrativních záležitostí.
  • Zpracování podkladů pro dozorčí radu a valnou hromadu společnosti.
  • Spolupráce s účetním oddělením.
  • Zodpovídá za provoz kanceláře.
  • Provádění preventivních kontrolních činností v oblasti BOZP, PO a hygieny práce na pracovištích.
  • Sledování dodržování právních předpisů BOZP a PO.
  • Vyřizování a spolupráce při vyšetřování pracovních úrazů a nemocí z povolání.
  • Shromažďování podkladů pro kategorizaci prací.
  • Spolupráce s orgány státního odborného dozoru při jejich kontrolní činnosti v oblasti BOZP a PO.
  • Plánování revizí tlakových zařízení, pracovních strojů a zařízení ve společnosti.
  • Seznamování poskytovatele pracovně lékařské péče s riziky práce a s pracovním prostředím.
  • Plánování pracovně lékařské prohlídky zaměstnanců.
  • Navrhování a specifikace osobních ochranných pracovních prostředků.
  • Zpracování a vyhlašování veřejných zakázek a odpovídá za realizaci.
  • Spolupráce s Úřadem práce v rámci zaměstnávání uchazečů na VPP, VS.
Požadavky :
min. SŠ s maturitou, samostatnost, příjemné vystupování, komunikativnost, zodpovědný přístup k práci, spolehlivost, pečlivost, dobré organizační schopnosti, rozhodnost, znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, znalost a orientace v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, výhodou znalost a orientace v zákoně č. 256/2001 Sb., o pohřebnictví, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), ŘP sk. B.
Pracovní doba : 8 hod. ranní provoz
Kontakt :
p. Marcela Pašková,  tel: 736 629 505, e-mail: paskova@tslitvinov.cz
 
*****   zpět na začátek stránky   *****